יומן הכדורסל לעונת 2008/09

יומן הכדורסל השביעי ברשימה כבר כאן. כרגיל, ההתייחסות בו היא לכל מגזרי הכדורסל: גם ישראלי, גם אירופי, גם NBA, גם גברים, גם נשים ובמה נרחבת למחלקות נוער ברחבי הארץ. ולא פחות חשוב מזה: אף מלה על כדורגל ואף מודעת פרסום. רק כדורסל נטו. המון חומר קריאה, וגם יותר שטח לכתוב בו הערות ושיעורי בית עבור התלמידים.

עמודי התאריכון, שתמיד שזור בהם אלמנט מתחלף, עמוסים הפעם בפרטים על כל הישראלים ששיחקו ואימנו לאורך השנים באירופה, ועל הישגיהם שם. מקווה שלא נשכח בדרך אף אחד. בנוסף, אפשר למצוא שם גם שיאים סטטיסטיים בתולדות ליגת העל.

עמודי הכתבות מוקדשים הפעם לאפי בירנבוים, המאמן החדש של מכבי ת"א, לגיא פניני, לגילי מוסינזון, לניר כהן, לאסטבן באטיסטה ואלכס גארסיה, לשרונאס יאסיקביצ'וס, לכריס פול, לטיישון פרינס, לרודי פרננדס שעוזב את חובנטוד בדאלונה לטובת פורטלנד וה-NBA, וגם ברנדי מקיין, לייני סלווין ואחרים זוכים לכתבות משלהם.

פינת כוכב נולד וכוכבת נולדת מופיעות גם השנה. תצטרכו לחפש את היומן עצמו כדי לדעת מי מאייש אותן הפעם. את היומן, שיוצא לאור בהוצאת מודן, ניתן להשיג בכל חנויות רשת צומת ספרים. אפשר גם להזמין דרך סניפי הרשת במקרה שהמלאי אזל.

היומן מייצג הנאה צרופה של עיסוק בכדורסל באמצעות כתיבה והרחבת הידע והבקיאות של הדור הצעיר. מקווה שתיהנו.

 
קישורים לרכישת הספר:
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up