נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: רבי, אלי - מאמן נבחרת ישראלי

תאור
 

מעניין. גם הוא מאמננו הלאומי, אבל מעולם לא צוין ככזה כאן בכדורסלע-האתר, ובטח שלא הודבק לו המשך המשפט הטבעי: "הממנכ"ל את מכבי ת"א", או משהו בדומה לזה. מוזר, גם לו הדבקנו לו מעולם שום דבר שדומה או מתקרב לרבי פנחס הגרשוני, למשל. עושה רושם, שרבי אדיש-משהו לשם משפחתו ומאמין בגרסה לפיה לכל איש יש שם שנתן לו אלוהים ונתנו לו אביו ואמו. ולא צריך לעשות מה סיפור מיוחד. זה הכול!!!


אלי רבי הוא מאמן כדורסל נשים. כן, כזה הוא אלי רבי, אם כי בעברו הרחוק עוד ניסה להשחיל כדור לחישוק בעצמו ועשה את זה אפילו עד גיל בוגרים בבני יהודה. ראה שכוכב גדול לא יהיה, אז הלך הלאה. אל הנשים.


כבר שנים על גבי שנים הוא שוחה בחומר, מכיר כל שחקנית ברחבי הארץ, אימן בבני יהודה, היה ברמת חן, עבר בנבחרות הצעירות ועכשיו הוא דאבליסט עם רמלה אחרי שהעלה אותה עונה קודם לכן מהליגה השנייה. מחר הוא בטח יהיה במקום אחר (לא, מה פתאום רמת השרון? שם לנצח תשלוט אורנה אוסטפלד).



אבל את הקפיצה העיקרית לתודעה הוא עשה ברגע שהחל לאמן את נבחרת הנשים, והפך גם למאמן העל של כלל נבחרות הבנות והנשים. איש עם הרבה חזון, להט, אמונה, קשוב מאוד לשחקניות שלו ונוטה לייחס להן כבוד גדול. בפסקי הזמן, שמענו במו אוזנינו לא פעם, הוא מכנה אותן: ליידי'ס, וכך משיג את תשומת הלב ומשתיק את הכוורת ההומה. איש חכם הוא רבי, יודע להגיע אל לב שחקניותיו. אולי נכנה גם אנחנו את נשותינו ליידי'ס ובזה נפתור עניין ונשכיח מהן כל צרה ומכאוב.


ועם כל זאת, יש לומר שהוא כנראה אחד המאמנים היחידים שמונה לתפקיד מאמן נבחרת ישראל עוד בטרם זכה באליפות או בגביע. כמה מאמנים כאלה אתם מכירים, שקיבלו את הנבחרת הלאומית מבלי שיהיה ברזומה שלהם תואר?


רבי הוא גם בעלה של אריאנה, אחותו של שרון ששון (למה לערב גיסים, חמים, בני דודים וכאלה? הוא פשוט בעלה של אחותו של שרון ששון, מאוד פשוט). ואריאנה עצמה היתה שחקנית בעבר. מפעם לפעם, אפשר לשמוע גם את קולו של הרב בעניינים הנוגעים לששון, עת פונה אליו התקשורת ומבקשת את דרשתו בנושא. לא יצא לכם? תתאמצו, אולי תשמעו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
רוט, מורן - חרוץ ושקדן
רבי, אלי - מאמן נבחרת ישראלי
רום, גילה - אינה משכונת ממילא
רוברטס, יוברט - הלחין ריבאונדים כמו שוברט
רודובסקי, ויקה - ספק אם מחבבת את קרני, מיקה
רוברטס, ג'רון - בשבילנו הוא ירון
רוזן, ג'ף - מבטיח שלא יתחפף
רוברטס, קלווין - שמע על יאנג, אלווין
רוקני, יריב - וגם יזכה בריבאונד
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up