נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: נתן, טל - לעולם אינו מובטל

תאור
 

פיני גרשון מפוטר מאולימפיאקוס? מאמננו הלאומי הממנכ"ל את מכבי ת"א מחליף את עודד קטש בעמדת המאמן? עדי אזולאי עוזב את ראשל"צ ובאותו יום מתמנה למאמן אשקלון? צאו, צאו מהשטויות. הסיפור הכי מפתיע של 2007/08 הוא המעבר של טל נתן מכדורסל הנשים לכדורסל הגברים. בהפועל באר-שבע הוא מאמן, מה זאת אומרת לא ידעתם?


עד לפני זמן לא רב טל נתן (ומי לקח?) היה ודאי מבואס עד עמקי נשמתו. הוא כבר הרגיש איך בתוך שנתיים-שלוש לא יהיה לו היכן לאמן.
הרי ברמת השרון אי-אפשר. לא כרגע ולא בכלל. ברמלה, בני-יהודה, בנות השרון, הנבחרת הזו והנבחרת ההיא – הוא כבר היה. מה יהיה כשייגמר הסבב? איפה בדיוק הוא אמור להמשיך את הקריירה שלו? שהרי האיש הוא מאמן צעיר, יליד 1969, וצפויות לו עוד שנות אימון רבות.



ב-2005 החליט ראש עיריית רמלה, יואל לביא, לפטר אותו עוד במהלך המחצית השנייה במשחק הראשון בסדרת הגמר נגד רמת השרון. לנתן נודע על כך רק באמצעות אמצעי התקשורת. בעקבות הסיפור הדרמטי החליטה למחרת אותו משחק אלומה גורן, שחקנית רמלה באותו זמן, לפרוש מיידית מכדורסל.


דברן גדול הוא נתן. אוהב להסביר, לפענח, לפרשן, למלמל. פה ושם הוא משמש כפרשן בטלוויזיה וברדיו. ברור, רהוט. בדרך כלל הוא גם ישיר מאוד מול המצלמה כמאמן. "הבנות לא הגיעו למשחק היום", הוא מיטיב את משקפיו, "והאחריות היא כולה שלי", מסיים את המשפט ומעמיד במקום את משקפיו שוב, יען כי הספיקו לגלוש על אפו מתחילת המשפט ועד סופו.


לא ברור מי הגה את הרעיון, אבל יום אחד בדצמבר 2007 התפטר ישראל ברוך מתפקידו כמאמן הפועל באר שבע (גברים, כן?) ונתן מונה במקומו. הלם? לא נכחיש זאת. תעלומה? אכן כי כן, ככל הנראה.


אין יותר בנות, טל. לפחות לא עד הודעה חדשה. מעכשיו תדאג בבקשה שהבנים יגיעו למשחק בכל יום, אחרת האחריות באמת תהיה שלך ולא תוכל לנצל את ההזדמנות שקיבלת להמשך הקריירה. ואז מה, שוב תחזור לסבב הזה של רמלה-רמת חן-בנות-השרון-בני-יהודה?


תן לנו פרשנות על זה.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
נסים, אפיק - פנה לאפיקים אחרים
נאווי, עמי - יששששש!
נאור, מתן - עונות רבות שמנו נתן
נתן, טל - לעולם אינו מובטל
נברסון, קרל - החתול המקורי
נלסון, קורקי - נט (כדור חוזר)
ניר, יוני - עדיין פלוני, עדיין אלמוני
נוסל, חן - ד. דבורין היה אומר עליה: אכן כי כן
נעימי, יובל - יש לו את זה, אבל
נוי, טלי - חסידה של הפן המנטלי
ניומרק, דייב - לא השתמש באפטרשייב
ניגוט, ג'וש - זרק גם משלוש
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up