נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: כספי, עומרי - אינתא

תאור
 

היכולת של עומרי כספי בשבועות האחרונים שכנעה אותנו שלבחור יש מקום בין ערכי הכדורסל כבר בגילו הצעיר. בעוד שנתיים או ארבע, כשהוא יוביל את מכבי ת"א ביי-פאר או ישחק ב-NBA, המשפט הזה ייראה מגוחך. לא רק שתהיה הצדקה לערך על שמו בכדורסלע-האתר, אלא שראשון ובכיר בין טובים הוא יהיה.


נכון לנקודת הזמן הזו כספי אמנם לא עשה שום דבר מיוחד בכדורסל הישראלי, חוץ מלהרביץ כמה שאגות מול 11 אלף איש בימי חמישי אחרי סל מריבאונד התקפה, אבל זו רק ההתחלה. בעצם, את ההתחלה שלו בליגת חרטאבונה הוא עשה עם הפועל גליל עליון כמושאל ממכבי ת"א. שנה אחת הספיקה לכולם להבין, שכדאי, להחזיר אותו לקבוצה בה התפתח וגם מותר ואפילו מומלץ להריץ אותו ואפילו להיענות לסעיף בחוזה שמבטיח לו מכסת דקות שתציב אותו בין שמונה השחקנים המובילים בקבוצה.



נכון לרגע כתיבת שורות אלה, כמו שאומרים, כספי הוא השחקן הצעיר ביותר שזוכה כאן לערך. רק כדי להדגיש את הנתון הזה, הוא יונצח פה בצילום קדום-משהו מימיו בנבחרת הקדטים או משהו. ימים בהם רק מעטים טרחו להוציא צלם לשטח ולתעד את זיו פניו הלא מזוקנים. ילד-ילד הוא כאן, תראו בעצמכם. את הזקן שהוא מסתובב איתו לאחרונה (מה יש להם מהזקן, לו ולהלפרין), ספק רב אם יכול היה בכלל להצמיח בגיל ההוא ובימים ההם.


בכיף היינו משתמשים בביטוי ההולך ונעשה שגור בפינו יותר ויותר לאחרונה ואומרים עליו: 'אליל הינו'. אלא שהוא באמת רק בתחילת דרכו והכל עד יכול להסתובב ולהתהפך מאה פעמים הלוך וחזור, עד שיתייצב ויהיה שחקן גדול כמו שמעריכים שיהיה.


בינתיים, עזבו אתכם מהמדד, שער הדולר והבורסה. קחו צעד כלכלי נבון ושימו כספכם על כספי. הבחור עוד יביא אותה כמו שלא הביא אף ישראלי אחר לפניו.


עדכון: לא ברור וגם לא זכור מתי נכתבו הדברים, אבל ב-26 ביוני 2009 הפך כספי לישראלי הראשון שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA, כאשר נמשה מבין השוחים בים המועמדים במקום ה-23 בידי סקרמנטו קינגס.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
כץ, אמיר - איי, זה פאול!
כהן-מינץ, אורי - צלף לא פחות מיבזורי
כהן, דרור - ממשיך לדהור
כץ, ארז - ארזת לבד?
כהן, לירון - מוסיפה המון
כספי, עומרי - אינתא
כדיר, אלישי - אפילו בתנ"ך אין שם כזה
כהן, שחר - אינו מנכ"ל קשרי חוץ וסחר
כץ, גלעד - זמנית, בצד
כהן, ניר - הייתכן שהוא בנוי מעץ פורניר?
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 24/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
אורי מלמיליאן
 
  נרימה כוסית לחיי 
דינו ראדג'ה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up