נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: גרינבוים, ריבי - לאהבתנו, איך תגיבי?

תאור
 

קחי, קחי ת'כדור, רק אל תריבי, ריבי, היו ודאי אומרות לריבי גרינבוים השחקניות ששמרו עליה. וריבי היתה עולה לעוד שלשה נאה כרפאל, עם הקשת הגבוהה הזו, והרבע צעד קדימה עם אחת הרגליים, כדי ליצור תנופה.


רגע, מה זאת אומרת היתה? ריבי גרינבוים, שתהיה בת 30 ביולי, עדיין פעילה. אמנם משחקת בבני יהודה, קבוצה לא מי יודע כמה, יש לומר, אבל הרביצה יופי של משחקים וכמעט שלא ירדה מהמגרש. בגילה המתקדם יחסית, היינו מצפים פה שם להשתנקויות על המגרש וכאלה, אבל נראה שאם יש לריבי בעיה כלשהי זה לא מחסור בחמצן בעת מאמץ. לנו הבעיה הזו דווקא מוכרת, אבל נעזוב את זה כרגע.


גרינבוים, גארדית של 1.78, שיחקה הרבה שנים בנבחרת ישראל, וגם שם זרקה בעיקר שלשות. היא פרשה בקיץ 2006 אחרי שהחלה לעבוד במה שנהוג לקרוא כאן עבודה מסודרת ומכניסה, והגיעה למסקנה שצריך לבטח וגם להבטיח את העתיד. נבחרת ישראל היתה הראשונה לשלם את המחיר, אבל לפחות בינתיים היא נותרה פעילה. קצת רחוק ממרכז העניינים העונה עם בני יהודה אמנם, אבל עדיין מרביצה צ'אקות.



והאמת? נלחש זאת בשקט, ממש בלאט: אנחנו אוהבים את ריבי גרינבוים. ואת ריבי גרינבוים, אנחנו בהחלט אוהבים. ספק אם היא יודעת מזה או שמעה על זה, אבל עכשיו יש מצב שגם היא תדע.


היא עברה חצי ליגה, היא עברה, היה אומר ודאי שליימ'ה לו היה נשאל, מבלי לדעת לפרט. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קבלו מבזק: מכבי רעננה, רמת חן, הפועל פ"ת, אליצור רמלה ובשלוש השנים האחרונות עם בני יהודה. ונדמה לנו, על אף שאיש מאיתנו איננו אביב לביא ולא מתיימר להיות, שאת תחילת דרכה עשתה באבן יהודה או משהו. צריך לבדוק את זה פעם אחת, כן?


כך או אחרת, אחרת או כך, ריבי גרינבוים האגדית זוכה לחיי נצח בלינק המופתי 'זה א-ב של כדורסלע', יען כי היא שחקנית טובה, מיטיבת לכת, אוהבת כדורסל ומסורה לתחום ולענף. עוד נשמע עליה גדולות ונצורות, אין לנו ספק בכך. וספק בכך אין לנו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
גורדון, עדי - גאליסטייל
גל, עמית - עושה גלים
גורדון, שחר - כבר לא יפציע
גודס, גיא - בחור עם ישבן טוב
גוט, דני - דני GOT קשרים
ג'ינו, יעקב - ואנחנו נארוב
גרין, יניב - פה ושם מסוגל להלהיב
ג'מצ'י, דורון - יחיד בדורו(ן)
גינזבורג, ננו - מאמננו
גורדון, אבישי - טו שי שי האש האש איי טו איי
גרינבוים, ריבי - לאהבתנו, איך תגיבי?
גרשון, פיני - מעולם לא החתים ארגנטיני
גורביץ', אינה - כל זריקה נכנסת פנינה
גורן, אלומה - בשקט, בנועם ובלי מהומה
גנור, נועה - סערה שלא ניתן למנוע
גורן, אור - צלף בכל חור
גוט, רמי - עבר צילום פנורמי
גודמן, תמיר - סיפור נדיר
גריפין, בוב - יש לו אחלה ג'וב
גיל, חיים - היכה במצילתיים
גורן, אדם - עץ השדה
גרינבוים, איתי - איזה שחקן, אללי
גלינסקי, בר - יש לה שם מפואר
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up