נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: פלג, ברק - משורות צה"ל לא חמק

תאור
 

סיירת חרוב? השומר הקשוח הזה (לא ברור אם עדיין, אבל לשעבר זה בטוח) תרגל הרבה יותר מסתם שמירות בסיסיות, עוד בימים שהיה אהוב בסיירת מטכ"ל. הרזומה הצבאי המרשים גרם לפלג להתחיל ולשחק באופן מסודר רק בגיל ממש מאוחר, 21 או 22. לא נוכל להתחייב. פלא שהוא משחק עד היום, בגיל 36? לבן-אדם יש הרבה חסכים של עונות כדורסל.


פלג מוכר וידוע כמי שהחל לשחק באליצור לביא, נציגת קיבוץ דתי בגליל. בכל מה שקשור לליגת העל, הקבוצה הראשונה שלו היתה הפועל צפת. תכל'ס, לתודעת אנשי הכדורסל בישראל הוא נכנס בעיקר בתור "השחקן השישי מהגיהנום" (עבור היריבות, כן?) כשעלה מהספסל ובדרך-כלל הביא לשינוי דרמטי במשחק בימי מכבי רעננה העליזים, שבשיאם צבעו כל השחקנים את שערם בצבע פלטינה כשהגיעו לסדרת הגמר נגד מכבי ת"א.


אם זה היה קורה היום, אגב, לפלג היה בעיקר פדחת לצבוע. שערות לא נותרו הרבה, אבל זו כבר בדיחה סטייל שימי ריגר אז בואו נרד מזה (אהה, וגם האף שלו נשרי לאללה ובטירוף).



בחלוף הזמן הודבקו לפלג מאפיינים של לוחם סיירת מטכ"ל שעבר הסבה לכדורסל: פייטר, שומר, עקשן, לא מוותר על אף כדור. שנים עברו, פרחים פרחו ופלג הראה שהוא הרבה יותר מסתם שומר פלאי עם זוג עיניים יפות: האיש הראה שימוש נבון בקרש הסל על-שם חיים זלוטיקמן, חטף כדורים לרוב והציג לראווה קליעה לא רעה בכלל מבחוץ בעיקר ברגעים קריטיים במשחק.


עצבי ברזל, יש לו לפלג. הוא לא נראה לחוץ לעולם, הוא לא נראה. נוחות, נינוחות ונוחיות – זה המוטו של האיש, כך נדמה לפעמים. האם נאהב זאת? נתקשה להכחיש. יש להניח שבשעותיו החופשיות, ממש כמו הנשיא, הוא מתהלך כאשר כפכפים לרגליו ומכנסיים קצרים לגופו.


אחרי עונות נאות עד מאוד ועד בלי די ועד אין קץ, פלג המשיך לתצוגות ראויות גם במלחה ובכפר-בלום, עד שקבע ביתו בעין-שרה, נהריה, שם הוא משחק ברציפות מ-2004. מספריו אמנם בירידה מתונה, ונראה שגם אחוזיו, שאינם נאים כבעבר. לפרקים גם עלה חשד שכיסתה אותו העלטה, ויחד איתו גם את יכולתו.


עם זאת, לוחם היה ונשאר עד עצם היום הזה ממש. בחור שאוהב את הבריות, והבריות, כך נדמה, מחבבות אותו בחזרה. גם אנחנו מחבבים אותו, את ברק. הרבה ברק במשחקו אף פעם לא היה אלא בעיקר שילוב ותמהיל מעניין של אינטליגנציה וציפורניים שלופות, אבל לא זה מה שיפריע לנו.


בחור טוב הינו. פעיל מאוד גם בארגון השחקנים, שם נעזרים כולם בשיקול דעתו, מנהיגותו ואופיו הנוח. אכן כי כן, נשמח לראותו על המגרשים כמאמן או משהו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
פליישר, עפר - Fleisch air ball
פרישמן, עמוס - פינת אוסישקין
פלג, ברק - משורות צה"ל לא חמק
פנאן, מוני - יש אומרים כי היה כל השוני
פניני, גיא - פתלתל כאשמדאי
פופה, קונסטנטין - לא נמוך, גם לא קטין
פרנקו, דני - אין קשר לפרנד, קימאני
פרג, עדי - ספק אם ביקר בנורמנדי
פלח, שיקי - שום קשר לגאליס, ניקי
פליישר, ג'ניפר - לא שמעה על טרי פייר
פדרמן, דייויד - גרסה אינגליזית לדוביד
פורת, אריאל - חי ונושם בעמק יזרעאל
פורת, גור - מעולם לא שיחק בגבת/יגור
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 24/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
אורי מלמיליאן
 
  נרימה כוסית לחיי 
דינו ראדג'ה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up