נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: פניני, גיא - פתלתל כאשמדאי

תאור
 

האינסטינקט הראשוני אצל שחקנים בשם גיא הוא להדביק להם את הכותרת המפרגנת "נייס גיא" (בווריאציה כזו או אחרת), אחרי משחק טוב שלהם. זה עובד טוב במקרה של גיא גודס או גיא קנטור, אפילו גיא-הנום היה יוצא בסדר איכשהו. באמת אחלה גאייס שבעולם.


לעומתם פניני, למרות שמו הפרטי, לא צריך לדאוג יותר מדי: הציגו בפנינו כתב או עורך או שחקן יריב שקוראים לפניני בחור נחמד, ונראה לכם כתב או עורך או שחקן יריב בלי יותר מדי שכל בקודקודון. בטח נייס גיא, פניני. על אותו משקל, אגב, מייק טייסון הוא חלומה הרטוב של כל אם פולנייה שמחפשת חתן לבתה שבאה על פורקה.


אחרי שהפציע בנוער של מכבי ת"א וקבר באזר-ביטר מחצי מגרש בקליעתו הראשונה בליגת קזינו במדי רעננה-העיר נגד חיפה ברוממה-ההיכל, פניני דאג למצב עצמו בשנים האחרונות כשחקן שמחלק אוהדים לשני מחנות של אנשים: כאלו שאוהבים אותו ואת צורת משחקו וכאלו שמתעבים את שניהם. עוד כשהיה רוקי טירון נהג פניני להציק למיטב זרי ארצנו, שנפלו שדודים לרגלי הפרובוקציות שהוא טמן להם. אפילו הוווווויל-אווווויל סולומון חטף עליו ת'ג'ננה באיזשהו משחק זניח בנוקיה ההיכל, יו נואו.



אבל עבר הזמן, פניני התפתח, ופתאום הוא החל גם להראות שהוא הרבה יותר מסתם פרובוקטור – הוא גם שחקן כדורסל משובח, לא פחות. כולם עדיין מדברים על השריטות והצביטות שלו בהגנה, אבל מה עם שאר האספקטים? אט-אט הפך פניני לשחקן ישראלי מוביל בהפועל ירושלים ואפילו בנבחרת, תוך שהוא מפגין יכולת מרשימה בקליעה, מסירה, ריבאונד וחטיפות. פששששששש אחד גדול מגיע לו על כך, כזה עם 7 שינים אחרי הפה.


אנשי ירושלים לא אוהבים שנטפלים לבייבי שלהם, וטוענים כי לפניני יש סטיגמה של שחקן מלוכלך ולא בצדק, אבל האמת שזה פשוט לא נכון. פניני עשה כמה עבירות מכוערות בקריירה הקצרה שלו, כשהזכורה מכולן היא העבירה על אליהו ליאור במשחק קדם-עונה שהקפיצה לקטש את הפיוזים.


אז כמו שאמרנו בסיפא (היה ודאי אומר שמעל'ה): או שאוהבים אותו או שממש לא. ומה דעתו של כדורסלע האתר בעניין? אנדיסיידד, עדיין. למרות הגעתו לשלבים מאוחרים יחסית בתחרות חביב נולד, עדיין לא בטוחים לגבי יכולתו להפיץ אור יקרות בסביבתו הקרובה, אם כי פטיש אוויר הוא, נתקשה להכחיש. ואם לסגור עניין: אם נחיה, סביר להניח שגם נחליט מתישהו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
פליישר, עפר - Fleisch air ball
פרישמן, עמוס - פינת אוסישקין
פלג, ברק - משורות צה"ל לא חמק
פנאן, מוני - יש אומרים כי היה כל השוני
פניני, גיא - פתלתל כאשמדאי
פופה, קונסטנטין - לא נמוך, גם לא קטין
פרנקו, דני - אין קשר לפרנד, קימאני
פרג, עדי - ספק אם ביקר בנורמנדי
פלח, שיקי - שום קשר לגאליס, ניקי
פליישר, ג'ניפר - לא שמעה על טרי פייר
פדרמן, דייויד - גרסה אינגליזית לדוביד
פורת, אריאל - חי ונושם בעמק יזרעאל
פורת, גור - מעולם לא שיחק בגבת/יגור
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up