נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: שעשוע, עודד - סיפורו מעודד

תאור
 

"נער שעשועים הייתי/ הבנות עמדו בתור/ כל הזמן חיים עשיתי / לא היה לי מעצור / האמנתי שאני כבר / מחוסן מאהבה / לא ידעתי שהרגש / מחכה לי בפינה".


מקורות שאינם יודעים דבר מספרים ששיר זה, אותו מבצע לידור יוספי המופלא (?), נכתב על לא אחר מאשר עודד שעשוע, נער שעשועים מוסמך. ואם כותבים על שעשוע שיר, אז מי אנחנו שלא נסבר את אוזנו בדברי שבח והלל?


חמד של בחור הוא שעשוע. הגיח ברמת-גן העיר והקבוצה בתחילת המילניום הנוכחי ונתן אנרגיות של ארנב אנרג'ייזר מהספסל של ארז אדלשטיין, אז עוד מאמן בשיא ג'ינג'יותו. קליעה לא הייתה לו אז, אבל חוצפה חיובית דווקא כן, כמו גם תדמית של קרצייה הגנתית ונשמה בגודל הישבן של רנדי ווייט. ולדור שלא ידע את עכוזו של הרנדי – זה הרבה מאוד נשמה.



אחרי ארבע עונות ברמת-גן החליט שעשוע לשעשע קהלים אחרים ברחבי הליגה, ונדד עד להפועל ת"א. כן, עד לשם. מרחק-מרחק הינו, לא ככה? גם שם קיבל תפקיד של שחקן משלים והפליא באחוזים גרועים במיוחד מכל הטווחים, יש להודות. אבל שוב – לשם זה יש מרכוס האטנים מנוולים למיניהם. שעשוע כעודד יש בעיקר בשביל לעשות הגנה גם בשביל המרכוס האטנים למיניהם. קאפיש? נאה.


בעונה שלו באשקלון פתאום התרחש הסוויץ', ויש אומרים גם בו-זמנית, שהסוויץ' התרחש פתאום באשקלון, בעונה שלו שם. הבחור התחיל ליזום התקפית, קיבל יותר דקות והנקודות והאחוזים עלו בהתאם. פתאום גילה על עצמו דברים שהוא לא ידע, ואנחנו גילינו עליו דברים שלא ידענו שהוא יודע. מבולבלים? נאה.


מגמת השיפור השתמרה גם עם המעבר לראשל"צ, ובעונת 2007/08 הבחור קפץ מדרגה נוספת עם ממוצעים שהם שיאי קריירה בדקות (28), נקודות (11.7) ואחוזים לשלוש (44%).


מאוד מעודד מה שקרה לעודד, וחלק יאמרו שזה מאוד משעשע מה שקרה לשעשוע. אנחנו רק נטפח על שכמו ונשאל אותו בשקט, בסוד, שאף אחד לא ישמע – כמה בנות באמת עמדו בתור בימיו כנער שעשועים? כי עזבו אתכם סטטיסטיקות וכאלה, בסופו של דבר, הן תודו, זה באמת מה שחשוב.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
שלף, גור - חד הדיבור
שפע, דורון - מכל זווית, מכל שיפוע
ששון, שרון - ושמחה!!
שיבק, אריק - כלל אינו מהורהריק
שוורץ, אורנית - חיפנית או אולי ראשונית?
שיינפלד, ישראל - ביוון הוא אל
שעשוע, עודד - סיפורו מעודד
שארפ, דריק - חבר של קמבל, אריק
שטיינהאור, תומר - עשה לכולם ל"ג בעומר
שטרקמן, חיים - יפים וטובים, יש לו
שלכטר, סטיב - מגיבורי הארכיב
שרף, צביקה - אין קשר למוואדי מאביקה
שניאור, אברהם - אל תלך לשם
שפיר, נעמה - פרויקט בהקמה
שוורץ, שוקי - נעים הליכות אחושלוקי
שמיר, דן - חרוץ ושקדן
שטיין, אלון - מומחה בגלגלון
שלף, עמי (ז"ל) - היה אליל, מה חבל
שרון, שירי - נעים מאוד, כדורסלע, תכירי
שולדברנד, יהונתן - כלל אינו קטן
שוטבין, אנטון - לא פצפונת, גם לא פצפון
שלח, שמעון - לא אימן בטבעון
שגב, איתי - לצפות בו כדאי
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up