נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: ליפשיץ, ליאור - מחפש איזו אברג'יל, לינור

תאור
 

בכדורסל הישראלי מסתובבים לא מעט גארדים בעלי תכונות דומות, פיזית ומקצועית. ליפשיץ שייך לאותו זן גארדים אליו שייכים גם אילן ברקוביץ', ירון להט ואפילו האלוף המכהן מורן רוט: נמוך, מהיר, זריז, לוחץ וארוז באריזה קומפקטית במיוחד. בדרך-כלל הם גם נעים על הקו הישיר שבין הליגה הראשונה והשנייה. חלקם עושים את הקפיצה למעלה (רוט) וחלקם שמחים בחלקם. איפה ליפשיץ נמצא על הסקאלה הזו? הווו, שאלה נאה היא זו. הוא עדיין בוחן את גבולות היכולת, מסתבר. בן 24 כולה, מותר לו.


כמו כל ג'ינג'י עם אופי, גם ליפשיץ מביא עימו למגרש את הטמפרמנט הייחודי לבני מינו. גארד נשמה שנדמה שכל מאמן היה רוצה שיעלה אצלו מהספסל, או על אחד: כולה 1.78 הבחור, אבל זה בסדר. תראו לאן דרור חג'ג' הגיע עם אותו גובה בדיוק.



את הקריירה שלו בליגת העל פצח ליפשיץ בראשל"צ, כשגם בנבחרות הנוער והעתודה נטל חלק פעיל יותר או פחות, אבל מיעוט הדקות וההזדמנויות (אותן בדרך-כלל נטה לנצל, אגב) הביא אותו לירידה לשם עלייה במדי מכבי פתח-תקווה מהליגה הלאומית. כשכוכבו דרך בשני משחקי גביע מול גליל-עליון, עשו בכפר-בלום מעשה מכבי ת"א – קבוצה שנוהגת דרך קבע לצרף שחקנים שהצטיינו נגדה – והחתימו את ליפשיץ, שדווקא נתן סדרת משחקים לא רעים, כולל אחד ענק נגד אותה מכבי בכפר-בלום. בהמשך הוא גם נדד לאשקלון, ירד שוב ליגה לגבעת-שמואל והעונה חזר שוב לליגה הראשונה, הפעם במדי חולון.


כשכוכבו דרך – יא אולוהים על הביטוי - בשני משחקי גביע מול גליל-עליון, עשו בכפר-בלום מעשה מכבי ת"א והחתימו את ליפשיץ, שדווקא נתן סדרת משחקים לא רעים, כולל אחד ענק נגד אותה מכבי בכפר-בלום. בהמשך הוא גם נדד לאשקלון, ירד שוב ליגה לגבעת-שמואל והעונה חזר שוב לליגה הראשונה, הפעם עם חולון. רגע, לא לפני שניסה את אודסה באוקראינה במין מהלך סהרורי, או כך לפחות נדמה, על אף שאיש מאיתנו איננו אביב לביא. וחזר מהר מאוד, כן?


יש לו עוד מה לשפר. האיש אמנם רכז טהור, אבל גם כאלו צריכים ידית יציבה מחוץ לקשת כדי להיות אפקטיביים. ואם אפשר להמעיט קצת באיבודי הכדור ובכניסות המשוגעות-משהו לסל בעלות השיק-הביינומי זה יהיה נחמד ואף משדרג. אבל בסך הכול החבילה היא ממש בסדר, נתקשה להכחיש זאת. לוחם הוא ליפשיץ זה, וזה הקטן גדול יהיה. אולי לא בגובה, אבל להיות רכז סולידי בקבוצה מהליגה הראשונה הוא בהחלט מסוגל. אם רק יתקע כבר יתד ארור בליגת העל.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
ליפין, חן - In, and out
לוי, פיני - להבדיל מראניקו הפיני
לב, איתי - תנו לו צ'אנס
לימונד, רביב - לשנה הבאה במכבי תל אביב?
לוצקי, מומו - המנהל הלאומי
לקסר, ריאן - להבדיל מלקטר, חניבעל
ליובין, ליאור - נעלם במהירות האור
לויצקי, קטיה - קצרה לה האמבטיה
ליף, ברד - לצערנו, לא תקע כאן יתד
ליפשיץ, ליאור - מחפש איזו אברג'יל, לינור
לובצקי, צבי - אליל היה, אם כי איננו אביב לביא
ליפרמן, פביאן - כל צ'אקה מלמיליאן
להט, ירון - מביא איתו פיתרון
לב, ישראל - קואוצ'ה
לנדסברג, סילבן - שלום-שלום
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 18/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
קייס אקרבום
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up