נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: זאבי, שרון - הנה גם היא, באיחורון

תאור
 

הצילום של שרון זאבי עמד בארכיון הצילומים של 'זה א-ב של כדורסלע', כאבן שאין לה הופכין. האומנם לא ייעשה שימוש בתמונתה של השחקנית הזו, והרי כבר חצתה את ה-30 בשעת כתיבת השורות? אילו הן מחשבות שאינן נותנות מנוח, נתקשהל הכחיש זאת, אף לא נתעלם.


הוחלט באחת, מיידית, לכבד את זאבי בערך משל עצמה ולהנציח גם אותה בין כל השאר. מה, לא מגיע לה? שחקנית ליגה ותיקה הינה, כדורסלנית עבר בנבחרת ישראל הינה. ולמען האמת, אם להיות כנים, גם נזיפה קלה שהועברה באחרונה למייל הנשיאותי מאחד ממאמני ליגת קזינו לנשים על כך שיש להגביר את חלקו של כדורסל הנשים בכדורסלע-האתר, עשתה את שלה.


לפיכך, הנה זאבי.


זאבה הינה!


בעבר כבר נשאל אלעד זאבי, הלוא הוא איש הזאב, בחור מופתי ואושיה לכל דבר המלהג כאן להנאתו מפעם לפעם, אם קיים קשר בינו לבין שרון. וזאת מעבר לעובדה שלשניהם פה מלא שיניים חדות, כן?


טען הזאב כי למיטב ידיעתו אין כל קשר נוסף, על אף שייתכן שגם היא מקורה ברעננה ממש כמותו. מעבר לכך לא ידע להוסיף. חשתי בניכור מסוים. זאב לזאב – זאב? אתמהה ממושכות ונואשות ולא אבין זאת.



כך או אחרת, אחרת או כך, זאבי היא שחקנית ותיקה וכבר בגיל 17 שיחקה בנבחרת ישראל ובהמשך היתה חלק מהנבחרת שהופיעה באליפות אירופה ב-2003. בין התחנות שלה נמצאות בנות השרון, רמת השרון, בני יהודה ובשנים האחרונות היא משחקת לא רחוק מביתו של נשיא הסיפרה ברמת גן-העיר, ומייצגת את קבוצתנו האהודה בליגה לנשים, הלוא היא מכבי רמת חן.


זאבה הינה. גדולה הינה. תחשבו על זה, זאבה בגובה 1.80 מתנפלת עליכם פתאום לאור זרקורים בזיסמן-האולם. לא תירתעו? ודאי שכן, אם כי נראה, מהצד לפחות, שזאבי זו חביבה עד מאוד ועד בלי די ועד אין קץ. ועל סמך מה הקביעה? על סמך שום-כלום למען האמת, שהרי לא דיברנו עימה מעולם (ומן הסתם, ההפסד כולו שלנו). נסכם ונגדיר זאת כך: עניין של תחושה.


פשוט זאבה חביבה.


על המגרש היא חביבה פחות עבור יריביה. משתטחת על כדורים, עובדת קשה, נלחמת, פיזית, גוף גדול, מנפנפת נשים ואנשים, לא מוותרת על ריבאונדים. טמפרמנטית הינה. ועם כל מלה שנכתבת זה ברור יותר ויותר: אחחחח, ההפסד כולו שלנו. קריירה שלמה חולפת על שחקנית ואנחנו, כאן, בדירקטוריון כדורסלע-האתר, נותנים לזה לקרות מבלי לנקוט דעה, עמדה, להציג אמירה, משהו, לגבי זאבה הזו?


כפיצוי, שרון, על התעלמות מוחלטת וארוכת שנים על לא עוול בכפך, צורפת למילון הערכים המופתי של כדורסלע-האתר. מעתה תשבי כאן בין רבים וטובים, רבות וטובות, ותוכלי לחייך בחן (ואף לחשוף שיניים חדות ולוע מפחיד בהתאם לצורך) כלפי העוברים והשבים. נאחל לך שהות נעימה בצל קורתנו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
זיסמן, שמוליק - חבר של מולי ק.?
זאבי, שרון - הנה גם היא, באיחורון
זלנבבא, אנדריי - אין קשר לסימונס, טריי
זלץ, טל - עדיף ערסל על כדורסל
זנו, גיא - עוד לא אמר די
זלוטיקמן, חיים - בכפיים, בכפיים תנו לו קצב בידיים
זייגר-זוהר, אילן - לא שיחק מעולם במילאן
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 20/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
אלברטו הררוס
 
  נרימה כוסית לחיי 
ילנה מקסימוביץ'
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up