נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: רודובסקי, ויקה - ספק אם מחבבת את קרני, מיקה

תאור
 

ב-2004, אחרי שתים עשרה שנים בישראל, היתה ויקה רודובסקי עדיין בגדר דמות לא מספיק חשובה כדי שמערכת האתר וואלה! (ספציפית למקרה הזה, יכול להיות שיש גם מערכות אחרות) לא יכולה היתה לשתול צילום שלה בידיעה שמוקדשת אך ורק לה. ראו, צפו וקראו ממש כאן. וזו שחקנית שהופיעה בנבחרת ישראל במשך שבע שנים, כן? לא יכולתם למצוא צילום שלה כל השנים האלה, לא יכולתם? בושה, חרפה וכלימה היא זו.


כך או אחרת, אחרת או כך, דירקטוריון כדורסלע-האתר גאה להציג כאן לא רק צילום נאה כרפאל של רודובסקי, המוכרת לכל בעיקר בשמה הפרטי, אלא גם ערך חדש שמנציח את מעלליה במסגרת הלינק המשובח 'זה א-ב של כדורסלע'. פה נחיה ופה ניצור חיי חופש חיי דרור. לעולמי עולם. עם ויקה.



אכן כי כן, מספיק לומר ויקה כדי שכל הכדורסל הישראלי יידע במי מדובר, שהרי ויקה גדולה, טובה ודומיננטית כל כך יש רק אחת. שנים על גבי שנים, מרגע שהגיעה לכאן מאוקראינה, הרביצה תורה בבנות המקומיות והראתה להן איך קולעים שלשות מהבטן ואיך משחקים כדורסל חכם.


היתה בחולון, ברמלה, ברמת השרון, במכבי ת"א, באשדוד. הרביצה מהלכים נאים כרפאל בכל אחת ואחת מהן. היום היא עדיין פעילה בליגה השנייה, כמו כמה וכמה (וכמה!) שחקניות בגילה המבוגר (קשישה כמו סר ש. הרמלין לפחות ואף יותר), שממשיכות לעשות חיל.

וחיל בליגה הזו – הן ממשיכות לעשות.


הגברת הנכבדה הזו ממשיכה לשחק, נכון לכתיבת שורות אלה (דצמבר 2008) בליגה השנייה עם הפועל באר טוביה. יודעי דבר וכאלה שצפו בה טוענים שעד היום היא מסוגלת להרביץ חמש-שש שלשות במשחק משמונה מטרים. יא אולוהים, חייבים לראות את הדבר הזה לפני שייגמר.


הרביצה איזה חמישה מעמדי גמר גביע רצופים במהלך שנות התשעים, הרביצה. עם רמלה.


ולאחרונה קראנו, בחסות האתר המהולל 'ספסל', כי רודובסקי מאמנת בנות באשדוד, ושהיא מנהלת בית לכדורסל בעיר. נו, יהי כך. אין מתאימה ממנה ולא חשבנו אחרת. נכבדה ונעריכה על כך. אלילה היתה, אלילה הינה עדיין והכבוד להרביץ ערך על שמה הוא כל כולו שלנו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
רוט, מורן - חרוץ ושקדן
רבי, אלי - מאמן נבחרת ישראלי
רום, גילה - אינה משכונת ממילא
רוברטס, יוברט - הלחין ריבאונדים כמו שוברט
רודובסקי, ויקה - ספק אם מחבבת את קרני, מיקה
רוברטס, ג'רון - בשבילנו הוא ירון
רוזן, ג'ף - מבטיח שלא יתחפף
רוברטס, קלווין - שמע על יאנג, אלווין
רוקני, יריב - וגם יזכה בריבאונד
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up