נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: גנור, נועה - סערה שלא ניתן למנוע

תאור
 

גארדית נאה כרפאל היא נועה גנור, מהטובות ביותר שצמחו לכדורסל המקומי נכון לגיל 16, בואו נגיד, ועם קצת מזל הדברים עוד יוכחו גם בעתיד.


ומאחוריה סיפור, לא נעלים זאת. כשהיתה בת 16 השתייכה בקיץ אחד הן לנבחרת הקדטיות, הן לנבחרת הנערות והן לנבחרת העתודה. בעקבות העומס האדיר נפצעה ונעדרה מפעילות למשך כחצי שנה.


ראו זאת אנשי ועדת הנשים של איגוד הכדורסל, דנו ודסקסו היטב ובסופו של דבר יצאה הוראה מטעם האיגוד לפיה מעתה והלאה לא יתאפשר מצב לפיו שחקן או שחקנית ישחקו ביותר מאשר נבחרת ייצוגית אחת בקיץ נתון. לא ממש קראו לזה 'חוק גנור', יו נואו, אבל בעקבות מעלליה הינו. שתדעו.


היאנג ליידי הזו (ילידת אפריל 1986) היא בוגרת קרית שרת חולון ומחלקת הנערות של אליצור חולון. בגיל צעיר מאוד עלתה לבוגרות של חולון, אבל זו כבר לא היתה הקבוצה האגדית של פעם. גנור, סוג של גארדית תזזיתית על המגרש שעושה דברים ולא נותנת למשחק לעבור לידה, היתה שותפה לירידה הראשונה וההיסטורית של הקבוצה הזו לליגה השנייה.




היתה כוכבת גדולה בנערות בזמנו.
לא מכבר, בגמר הגביע לנשים בין מכבי רמת חן, קבוצתה הנוכחית, לבין רמת השרון, עלתה לפתע על המגרש שחקנית ישראלית שלא זיהינו. ולתדהמת אנשי דירקטוריון כדורסלע-האתר אמר לפתע השדר כי נועה גנור זורקת, או מוסרת או וואתאבר.


היינו בהלם: הזוהי נועה גנור? השתנתה-משהו, האין זאת? והרי זו אותה ילדה שעיטרה את יומן הכדורסל בהיותה שחקנית נבחרת הנערות, האמ-אמא של הבוסר היתה אז. והנה היא כברבור לכל דבר, מפארת את שורות מכבי רמת חן כשחקנית משלימה בשלב זה, מנסה לעשות את המיטב בזמן הקצוב שניתן לה ועושה זאת היטב. והבנדנה עדיין שם, לא זזה אפילו מילימטר.


תזזיתית ומהירה הינה. הפכה עם הזמן לשחקנית הישראלית המובילה של רמת חן יחד עם מיכל אפשטיין. פה ושם היא עושה שמות ביריבותיה. שחקנית שכיף לראות.


תושבת ראשל"צ. בני יהודה, אליצור ראשל"צ ואליצור חולון הן תחנות העבר שלה וכעת, כאמור, היא משחקת ברמת חן שהפכה לה לבית. בתחילת דרכה שם עלתה מהספסל וניסתה להרביץ צ'אקה פה וצ'אקה שם, אבל עם הזמן כאמור הבהירה לכולם מיהי ומהי ועכשיו לכו תזיזו אותה, נראה אתכם.


מעולם לא החלפנו מלה עם נועה גנור וההפסד כולו שלנו, זה הרי ברור, אבל כך או אחרת, אחרת או כך, איכשהו, מרחוק, די ברור לנו שאנחנו בעדה ונרצה לראותה משתלבת בקרוב בנבחרת הבוגרת. היידה נועה, היידה, היידה, היידה!


עדכון 2013: הכל התגשם. חבל על הזמן של שחקנית.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
גורדון, עדי - גאליסטייל
גל, עמית - עושה גלים
גורדון, שחר - כבר לא יפציע
גודס, גיא - בחור עם ישבן טוב
גוט, דני - דני GOT קשרים
ג'ינו, יעקב - ואנחנו נארוב
גרין, יניב - פה ושם מסוגל להלהיב
ג'מצ'י, דורון - יחיד בדורו(ן)
גינזבורג, ננו - מאמננו
גורדון, אבישי - טו שי שי האש האש איי טו איי
גרינבוים, ריבי - לאהבתנו, איך תגיבי?
גרשון, פיני - מעולם לא החתים ארגנטיני
גורביץ', אינה - כל זריקה נכנסת פנינה
גורן, אלומה - בשקט, בנועם ובלי מהומה
גנור, נועה - סערה שלא ניתן למנוע
גורן, אור - צלף בכל חור
גוט, רמי - עבר צילום פנורמי
גודמן, תמיר - סיפור נדיר
גריפין, בוב - יש לו אחלה ג'וב
גיל, חיים - היכה במצילתיים
גורן, אדם - עץ השדה
גרינבוים, איתי - איזה שחקן, אללי
גלינסקי, בר - יש לה שם מפואר
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 20/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
אלברטו הררוס
 
  נרימה כוסית לחיי 
ילנה מקסימוביץ'
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up