נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: כץ, גלעד - זמנית, בצד

תאור
 

כבן אותו השנתון עשו גלעד כץ ונשיא הסיפרה דרך דומה בראשית ימיהם על מגרשי הכדורסל ואף נפגשו זה מול זה כמה וכמה (וכמה!) פעמים, כשהראשון משמש כרכז במכבי ת"א והשני מרבה לקלוע במכבי פ"ת. ילדים, נערים, יו נואו. עד לרמת סגל נבחרת הקדטים הגיעו, ושם הסתיימה היריבות: כץ המשיך הלאה, הנשיא לעתיד נופה ונפצע ופרש. ותמו הימים.


לאחר מכן נפגשו שוב הפעם כעיתונאי וכשחקן. הערכה הדדית נרשמה תמיד, גם קודם וגם אחרי וגם כיום, בעצם, אם כי הנשיא כבר מזמן מאחורי המכתבה בעוד כץ ממשיך לרוץ בשטח והפעם כמאמן.


בתחילה אימן קבוצות בליגות נמוכות, אחר כך חבר לגיא גודס והיה לעוזרו במכבי ראשון לציון ובהמשך גם החליף אותו בעמדת המאמן הראשי, רק כדי להבין עם הזמן שמה לעשות, יו נואו, להיות מאמן זה לא צחוק בכלל. ממנים אותך, מפטרים אותך, ולך תדע מה יהיה מחר. כץ לא סיים את העונה ההיא (2006/07) ורוני בוסאני החליף אותו.


שימש גם כעוזר מאמן נבחרת העתודה ששיחקו בה בין השאר עומרי כספי ויוגב אוחיון. עשה קצת פרשנויות בטלוויזיה פה ושם, ולאורך כל הזמן הקפיד לעבוד ולהתפרנס בעסק המשפחתי אשר בתל-אביב-הכרך.




בזמן האחרון הוא מאמן את אליצור יבנה מליגת קזינו ב', בפרויקט שבו לוקחים חלק פעיל בניהול ובעשייה גם שחקני העבר וחבריו לקבוצת הוותיקים של מכבי ת"א כיום, מוטי דניאל וליאור RDT. המטרה המוצהרת היא לפתח ולקדם כישרונות צעירים ואולי, על הדרך, למתג את יבנה כיצואנית שחקנים מרכזית בארץ אחרי שמהעיר הזו יצאו באחרונה עומרי כספי ואלישי כדיר, שניים מהטובים שבטובים.


רגע, למה רצתי כל כך קדימה? האיש ריכז בתבונה קבוצות רבות ברחבי הארץ ועל הגלובוס. התחיל במכבי ת"א, כאמור, כולל נבחרות צעירות. שיחק גם בהפועל ת"א, בית"ר ר"ג, מכבי ירושלים, מכבי חיפה, מכללת קונטיקט, לודוויגסבורג מגרמניה ובטח יש עוד תחנות שנשתכחו.


בחור אינטליגנטי, נטה לחפור בכדרור, פה ושם הרים ראש וזרק גם מבחוץ. קליעה קצת טכנית מדי, שיחק בתחילה עם משקפיים, עבר לעדשות, נתן לב וגוף בכל מקום בו שיחק. היה חלק מהפועל ת"א בניצחון הזכור בדרבי על מכבי באוסישקין (1994/95) באותו משחק בו קלע מאירק'ה רב הרושם את סל הניצחון.


שייך, עושה רושם, לאגדה הזו על רכזים בינוניים יחסית, שהפכו להיות מאמנים גדולים. בינתיים, כנראה שהאגדה עדיין לא אפויה מספיק ונמצאת בהתהוות ובבישול איטי. אם נחיה גם נראה שבסוף יהיה טוב במקרה שלו.


עדכון 2014/15: כץ מצא עצמו בכדורסל נשים, כמאמן בנות הרצליה.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
כץ, אמיר - איי, זה פאול!
כהן-מינץ, אורי - צלף לא פחות מיבזורי
כהן, דרור - ממשיך לדהור
כץ, ארז - ארזת לבד?
כהן, לירון - מוסיפה המון
כספי, עומרי - אינתא
כדיר, אלישי - אפילו בתנ"ך אין שם כזה
כהן, שחר - אינו מנכ"ל קשרי חוץ וסחר
כץ, גלעד - זמנית, בצד
כהן, ניר - הייתכן שהוא בנוי מעץ פורניר?
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up