נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: חסין, אלעד - כבר לא בצד

תאור
 

אלעד חסין, כאן בצילום לצד שני שועי עולם בדמות רבי פנחס הגרשוני ורו"ח ד ממשרדי שמיר, יוצא לדרך חדשה כמאמן ראשי בקבוצת ליגת העל. הוא עושה את זה בגיל צעיר, 30, אם כי לאחרונה יותר ויותר צעירים משתלטים על הסצינה, יו נואו.


איש ירושלים הינו. גדל והתפתח במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, שיחק קצת בצעירותו הצעירה ממש. שמעו לא יצא למרחוק עד שהגיע למכבי ת"א ושימש שם כסקאוט בעונת 2004/05, שהסתיימה בזכייה בגביע אירופה.


יש אומרים כי עוד קודם לכן שהה תקופה במחיצת ג'ון קליפארי באוניברסיטת ממפיס. לא נכחיש זאת. אף נאשר, כי היה מאמן הנוער של בני הרצליה במקביל לעבודתו במכבי ת"א.



שנה באה, שנה חלפה, והנה חסין הוא כבר אחד מעוזריו של הגרשוני. לצד רו"ח שמיר, כאמור. עונה שבה הגיעה מכבי ת"א לגמר היורוליג והפסידה לתורה מסיני וצסק"א מוסקבה. דאבל בארץ, ודאי. נכון לאותה עונה, כלומר, כל עוד הפארקרים היו כאן, זה היה עניין ברור מאליו.


ואז יצא הרב לאולימפיאקוס ולקח איתו את חסין. לא את בלאט שהפך למאמן בכיר, לא את שמיר שקיבל צ'אנס בהפועל ירושלים לראשונה כמאמן ראשי. לא אף אחד אחר. את חסין הוא לקח. וזה נאה. עונה אחת הספיקה, ואחריה חסין שב כלעומת שבא והגיע עוזר מאמן בכיר, ארז אדלשטיין. ההבדל היה שהפעם לא רק העוזר שב כלעומת שבא, אלא גם המאמן הראשי.


כדי להתאושש לפני שהוא חוזר למעלה, חסין שימש קצת כמאמן ראשי במחלקת הנוער של מכבי רעננה ואז קיבל לידיו את עמדת עוזר המאמן במכבי חיפה. שתי עונות הוא עשה שם לצד אבי אשכנזי, שבמהלכן הגיעה חיפה לגמר גביע המדינה וגמר הפיינל פור והפסידה בשניהם. ראה ג'ף רוזן כי טוב, והחליט בקיץ 2010, אחרי הדחה בפלייאוף בעונה הקודמת מול ברק נתניה, לקדם את חסין לעמדת המאמן הראשי.


פה ושם גם שמענו את ידיעותיו הרבות בתחומי הכדורסל האירופי, כאשר פירשן משחקי יורוליג, יורו באסקט ושאר כהנה וכשמה. בהצלחה, חבוב, היה אומר על זה ש. איזנברג לו היה נדרש.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
חרוש, יורם - בדממה דקה
חג'ג', דרור - גיבור-גיבור
חנוכי, ניצן - כלל וכלל אינו ליצן
חוזז, פיני - היה אליל, אודליה, תביני
חזן, חיים - אינו בחיים
חזן, ארז - מעולם לא עשה לנו ברז
חמו, אברהם - היה פה, עשה שם
חסין, אלעד - כבר לא בצד
חיימוביץ', טוהר - לא פגש את עלי מוהר
חגאי, רועי - ההוא שהמציא את מורי ורבי?
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 28/03/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
דריק גרווין
 
  נרימה כוסית לחיי 
מאיר טפירו
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up