נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: כהן, דרור - ממשיך לדהור

תאור
 

אחד השחקנים היותר רובוטיים שפגשנו כנראה, עם אותן תנועות ואותם מובים שממשיכים להפיל בפח שחקנים שוב ושוב. דרור תמיד נראה יותר ותיק ועתיק ממה שהוא באמת, אולי זה מצחו הגבוה, אולי פניו הרציניים תמידית. עושה רושם, עם זאת, שהקווים המשיקים התחברו סוף-סוף ועכשיו הוא נראה בדיוק כפי גילו.


מקצועית, אם האיש הזה היה משחק 40 דקות לערב הוא היה כנראה מלך החסימות של הליגה עשור ברציפות. העיתוי שלו לחסימה פנטסטי, אבל הניתור לא מי יודע כמה. גם במגבלה הזו הוא הצליח לחסום לא פעם זרים הדורים ומכובדים, ועל כך מלוא הכבוד לו.



הוא מהסוג המתפתל. מאלה שמקבלים כדור בצבע, עושים הטעייה לפה, הולכים לשם, חוזרים מכאן ומניחים את הכדור בחישוק באחוזים טובים. פה ושם יש לו גם צ'אקה נאה כרפאל מחצי מרחק, אבל עם השנים הוא אהב לשחק כמה שיותר קרוב לטבעת. צודק, יש יותר סיכויים שזה ייכנס פנימה.


כהן הוא תוצר של מחלקת הנוער של מכבי ת"א ועשה חתיכת קילומטראז' ברחבי הארץ, כולל מכבי רמת גן, מכבי ירושלים, מכבי רעננה ואולי עוד, אבל גבעת שמואל היא המקום שלו. באיזשהו שלב, הוא נעצר שם, מצא בית חמים ונעים ושיחק עוד עונה ועוד אחת לגמרי בלי קשר באיזו ליגה מדובר.


פעם, מזמן, כשעוד היה צעיר ויפה, נבחר לתגלית העונה. אבל זה באמת כבר היסטוריה, שהרי זהו - כבר פרש - והימים היפים בהם היה מצחו גבוה פחות כבר מאחוריו.


אהה, ועוד משהו: רוצים סקופים על מכבי ת"א? דרור כהן הוא האיש. חבר קרוב של קטש לאורך כל הקריירה, סביר להניח שגם היום. משמש כיום כעוזרו של אורן אהרוני בגבעת שמואל.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
כץ, אמיר - איי, זה פאול!
כהן-מינץ, אורי - צלף לא פחות מיבזורי
כהן, דרור - ממשיך לדהור
כץ, ארז - ארזת לבד?
כהן, לירון - מוסיפה המון
כספי, עומרי - אינתא
כדיר, אלישי - אפילו בתנ"ך אין שם כזה
כהן, שחר - אינו מנכ"ל קשרי חוץ וסחר
כץ, גלעד - זמנית, בצד
כהן, ניר - הייתכן שהוא בנוי מעץ פורניר?
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up