אודי כהנים - נציג המגזר הצבאי


עם שחרורו של שלומי שמחי מהצבא, התבצע הליך טכני מתחייב לפיו פינה השמייח את תפקידו כנציג המגזר הצבאי. באותה עת ממש התגייס אהוד כהנים, טיפוס רהוט ומדוקדק עד זרא, ומצאנו בו תחליף ראוי ויורש הולם לשמחי המצוין. אבל כמה התאכזבנו כשבלבל כהנים באחד המקרים את הנשיא בפליטת פה מיותרת וחסרת אחריות, שהנשיא הלא ערני התקשה לקלוט בעודה באוויר והפך אותה לטעות מודפסת לדיראון עולם.

הנה הסיפור המלא, כפי שפורסם באחת הספרות. "שאקיל אוניל, הראפר המפלצתי-פצצתי של הלייקרס, יגיע לביקור בארץ בתחילת יולי ויהיה אורחו האישי של נשיא הסיפרה. זה יהיה ביקור ראשון בישראל לכדורסלן הטוב ביותר בעולם. שאקיל העביר לנשיא הסיפרה אישור בפאקס, לפיו יגיע לארץ בתחילת החודש לביקור של מספר שעות בלבד ולאחר מכן ישוב לארה"ב. שאק, הידוע באהבתו לגרום סבל לשומריו, ובכלל לכל מי שמגיע לו עונש כלשהו, אמר כי במסגרת תחביבו ישמח להעניש את נציג הסיפרה במגזר הצבאי עד לא מכבר, אהוד כהנים, על פי בקשה מפורשת של הנשיא. וזאת למה? כי בשבוע שעבר, בסיפרה שהוקדשה למארק בריסקר, הוזכרו שמות שחקנים ב-NBA בעלי תסרוקות המזכירות את אלה של בריסקר ואלן אייברסון. בין השמות שנכתבו היה גם אחד, קורט ראסל, ומה לעשות שהכוונה היתה לקורט תומאס, וראסל הוא בכלל שחקן קולנוע, בעלה של גולדי הון או משהו כזה. כהנים, איש דייקן בדרך כלל, רהוט, חרוץ ונציג סיפרה נאמן משך שנים, זרק משהו על ראסל והנשיא היה מטושטש דיו לקלוט ולכתוב בלי לחשוב.

לוח הזמנים של שאק בארץ יכלול, לפיכך, מעט מאוד עניינים ויתמקד בכהנים. בשניים ביולי ינחת, יתארח במלון שלא נזכיר את שמו מחשש להתנפלות המונית, ולארוחת צהריים יבלוס קילו דגים עם עצמות, שלושה ליטרים מרק נוסח פילדלפיה ושבע אוזני מוטומבו לקינוח. בארבע אחר הצהריים, באולם כדורסל שלא יוזכר מיקומו מחשש לפאניקה היסטרית סביבו סטייל נטליה אוריירו, יתייצב שאקיל מדושן עונג ואף שמן בהרבה מהרגיל. שאק יעמוד על קו חצי המגרש, בלי כדור, וכהנים יחכה לו על ההיי-פוסט. על פי התיכנון, ירוץ שאק בשיא המהירות ובכל הכוח לכיוון הסל, וכהנים, הכבול ברגליו בשלשלאות פלדה, לא ימוש ממקומו. הפיצוץ הבלתי נמנע יתרחש וכהנים ישתטח פרקדן (אחת, תמיד שאפתי להשתמש במלה הזו ואף פעם לא יצא). אמבולנסים ימתינו מחוץ לאולם, וטוד וורניק, בהופעת בכורה העונה בישראל, יפסוק אם היתה כאן עבירת תוקף או לא. אם יוחלט שלא ויתברר שכהנים מתחזה ומשחק משחקים, יזכה שאק לשתי זריקות עונשין. היה ויקלע אחת לפחות, ייאלץ החבר כהנים, לחרדתו כי רבה, לסחוב את שאק על הגב הלוך וחזור לאורך המגרש. היה ויישאר בריא בנפשו, גם אם לא בגופו, ברור כי כהנים לא ישכח את האירוע עד סוף ימיו. ככה ייעשה לאיש שמפדח את נשיא הסיפרה בפומבי, אפילו אם הוא מקובל, אפילו שהוא אהוד, ותודה לך, שאק, על הביקור".

 
 
 
 
Powered By Art-Up