בובי פילס
תאריך לידה: 20/12/1969
תאריך פטירה: 12/01/2000


פילס הוא עוד אחד מקורבנות תאונות הדרכים. האיש הספיק לחיות 30 שנים בלבד ומת בתאונה בשארלוט, צפון קרולינה, בשעה שהיה שחקן הקבוצה המקומית שארלוט הורנטס. הקבוצה סיימה אימון שגרתי ופילס נסע אחרי חברו לקבוצה דייויד ווסלי במהירות של 120 קילומטר לשעה, כאשר איבד שליטה לרגע על רכבו, הגיח למסלול הנגדי והתנגש במיני ואן.


שלוש מכוניות היו מעורבות בתאונה. שני הנהגים האחרים ניצלו בעוד פילס מת בזירת האירוע. בדו"ח המשטרה נכתב כי ווסלי ופילס נהגו בפראות ובחוסר אחריות קיצוני, כי קיימו למעשה תחרות נהיגה. ווסלי הורשע בהמשך בנסיעה פרועה וזוכה מאשמת קיום תחרות נהיגה בשטח עירוני.


פחות מחודש לאחר מותו העלתה שארלוט הורנטס את הגופייה מספר 13, שפילס נהג ללבוש, אל תקרת האולם. הוא השחקן הראשון במועדון שזכה לכך, אם כי הנסיבות, איך לומר – היה רצוי שיהיו אחרות, כן?


פילס, שהשאיר אחריו אישה ושלושה ילדים, היה בוגר אוניברסיטת סאות'רן בלואיזיאנה. הוא נבחר בדראפט 1991 במקום ה-45 בידי מילווקי, אבל איכשהו לא שותף באף משחק ובדצמבר באותה שנה נופה, כדי להגיע ל-CBA ולהצטיין שם עם 23 נקודות למשחק בסו פולס. סו פולס, נו, שם של קבוצה. ומקום.


מסתבר שמילווקי פספסה אותו, כי זמן קצר אחרי התקופה הטובה שלו בליגה החצי מקצוענית הוא נאסף ממנה בידי קליבלנד ושיחק בה שש עונות רצופות. אחר כך הגיע לשלוש נוספות בשארלוט לפני שמת. היו לו מספרים מכובדים ונאים כרפאל בתקופה של בתשע עונות ב-NBA: 11 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים.


שטות. פשוט שטות.

 
 
 
 
Powered By Art-Up