ילנה מקסימוביץ' - סוסה דוחפת
תאריך לידה: 20/04/1982


היה קשה שלא לשים לב לנוכחותה כבדת המשקל של ילנה מקסימוביץ', במשחק ששודר בטלוויזיה בין נבחרת סרביה לנבחרת ישראל במוקדמות אליפות אירופה 2011. גדולה, עבה ובוא נגיד גם זאת – שמנה, כן? – היא נעה בקלות מפתיעה יחסית והיוותה כוח מרכזי שקשה לעצור. סוסת יאור מתבקשת, אין דרך לומר זאת אחרת.

ולכן, ולפיכך, ועל סמך הדברים ובעקבותיהם, הוחלט נמרצות ונצורות בהחלטה של הרגע לכלול את הגברת הסרבית בביצת סוסוני היאור של כדורסלע-האתר. שחקנית אחת היתה שם עוד קודם, אשלי פאריס רבת ההוד והקילוגרמים, והנה עוד אחת אליה נחשפנו באקראי, יש לומר. ילנה מקסימוביץ', 1.93, ואל תשאלו כמה היא שוקלת יען כי שני דברים לא שואלים נשים, יו נואו: בנות כמה הן וכמה הן שוקלות.

שחקנית, אגב. ומתברר גם שהרביצה מספר משחקים ספורים אי-שם ב-2006/07 בהפועל ת"א. ילידת בלגרד, 1982, סנטרית רבת עוצמה, עושה פחות או יותר מה שהיא רוצה בצבע, אם כי מאבדת לא מעט כדורים. במו ארבע עיניי ראיתי אותה מפילה לפרקט את לירון כהן במשחק בסרביה ומשלימה את הפלתה בדחיפה של ממש לפרקט. כהן התלוננה בפני השופט שלא הגיב למהלך, וייתכן כי זה פחד מתגובתה של הסרבית ולכן לא געה, לא פעה ולא צייץ.

באותו משחק ניצחו הסרביות 68-70 ומקסימוביץ' היתה מעורבת בשני מהלכים קריטיים בסיום, כשאיבדה כדור חשוב מאוד וגם כמעט חטפה אחד והצליחה להריץ את השעון ולבזבז עוד מספר שניות. כך או אחרת, אחרת או כך, היא בפנים – בבוץ - עמוק עד לצוואר.

 
 
 
 
Powered By Art-Up