אלביס פרסלי
תאריך לידה: 08/01/1935
תאריך פטירה: 16/08/1977


האמת צריכה להיאמר; העובדה שאלביס פרסלי, האיש, פאות הלחיים, והרוקנ'רול, מקבל ערך משלו בפינת ההנצחה למוזיקאים שעברו מן העולם בכדורסלע האתר, היא כבר קביעת עמדה ברמה כזו או אחרת בשאלה הריונית הגורל, האומנם מת האלביס, או שמא חי הוא באי פרטי משלו אי שם באוקיינוס, או אולי בכלל נחטף על ידי חייזרים.


אכן כי כן, מדובר בהכרזה רשמית: מרגע שקיבל האלביס ערך בפינת ההנצחה שלנו, הרי שהשאלה נפתרה לחלוטין. מיתוסים או לא, הבחור מת לגמרי וזהו. עובדה, כתוב בכדורסלע, ועל כך אין לחלוק ואף לחלוק על כך אין.


אבל לפני ה-16 באוגוסט 1977 הוא בהחלט היה חי. לא זו בלבד שהיה זמר דגול, הוא הנחיל סגנון מוזיקלי חדש לעולם, הרוקנ'רול אשר כבש את העולם בשנות השישים והשבעים. פורצי מחסומי גזע ותרבות היו השניים, האיש והסגנון, מיקס ייחודי בין שחור ללבן.


בגיל 19, צעיר אפילו ממילאן מצ'באן בעת בואו למכבי ת"א או מעומרי כספי בזמן בחירת בדראפט, פרץ הילדון אל התודעה הציבורית וסירב לצאת ממנה לאורך שנים, עד אשר התגייס לצבא האמריקאי הגדול, שם חלה הפסקה בפעילותו.


רק בשנת 1968, שנה גדולה אשר בה נולדו טוני קוקוץ', היונה ההנפלדית ונשיא הסיפרה, חזר האלביס לכבוש רשמית את אמריקה ואת העולם כולו.


חמש שנים מאוחר יותר, בעוד העם היושב בציון עסוק במלחמות כהנה וכשמה וגיל 'והתרגיל' סלע מגיח אל אוויר העולם, הופיע פרסלי בשידור לווין מחוף לחוף עם אחוזי רייטינג שיכולים להתחרות באלה של כוכב נולד 8. לאחר מכן, שוב הידרדר הפלא, יען כי התמכר לתרופות מרץ, התמכר. עד אשר נמצא מת בחדרו בשנת 77.


ואם כבר אזכורים רבים למשפחה הנשיאותית, טז עד הסוף: אלביס היה אחד הזמרים האהובים על אביבה סלע ז"ל, האם הנשיאותית האהובה מאוד בפני עצמה.


נסיקות ונפילות היו לו, לאלביס, כהנה וכשמה, אך בראי ההיסטוריה הוא היה ונותר מלך הרוקנ'רול, או בקצרה: המלך. ולראיה, בשנת 2010 הונצח האיש מעל דפיו הוירטואליים של כדורסלע-האתר. היש כבוד גדול מזה?

 
 
 
 
Powered By Art-Up