מאיר טפירו - טפ-הירו
תאריך לידה: 28/03/1975

חביב הסיפרה ובעל כינוי

טפ-הירו, גיבור קשוח, בחרה סיפרה בסלע לכנות שחקן מעניין זה, המדהים בכל פעם מחדש את הצופים בו. הליכתו ותנועתו הברווזיות אינן מסתירות את התכונה הבולטת האמיתית בו: האיש הוא עאלק בחור נחמד, אבל בפועל הוא פאקינג קשוח. גם למונט ג'ונס, אנדרו קנדי והוראס ג'נקינס יודעים זאת, ואף אפיק נסים עימו התכסח קלות בדקות ההכרעה של המשחק על אליפות צרפת בין שטרסבורג לבין נאנסי ב-2005. אכן, מראות קשים.

והאמת היא, שבחר הנשיא לאמץ עבורו גם את השם המפורש מראדונה, היות שמאיר ומראדונה אינם כה רחוקים באיות, וגם ביצועיו של הכדורסלן הישראלי רב המעללים הזה אינם רחוקים במיוחד מאלה של מראדונה, קוסם העבר. וגם אם זו הגזמה, מה אתם קופצים? מישהו ביקש מכם משהו? שבו בשקט. ובכל זאת, מאיר טפ-הירו נשמע הגיוני יותר. האיש הלך והתעצם אל מול עיני חברי נשיאות הסיפרה, לקח קבוצות אל השמיים עוד מצעירותו, ימי הפועל ת"א, בהם הכריע את צהובי העור באותו דרבי ססגוני באוסישקין בזכות סל ניצחון מחצי מרחק. דומה מאוד לאותם סלים שבאו שוב ושוב, בבית ובחוץ, בארץ ובחו"ל, מול יריבה כזו ויריבה אחרת, מידי אותו מאיר-גיבור-קשוח.

זהו אותו האיש, שקבע את 3.1 כיום חג בסיפרה בסלע. בתאריך זה קבע הגיבור הקשוח טריפל-דאבל ציוני ראשון, שעה שהרשית 16 נקודות, לקח 12 ריבאונדים ומסר 10 אסיסטים בניצחונה של מ.כ. חיפה (היה עדיין דבר כזה) על הפועל ת"א. שמא היה זה ב-1999? יתכן מאוד, כך נדמה, בכל אופן. לבטח היה זה ב-3 בינואר ותאריך זה הוכרז, כאמור, כיום חג ודיצה ורינה בחוצות ישראל. צרור ברכות לך ביום הולדתך, טפ-הירו יקר. אוהבים אותך ואף את מצמוציך הבלתי נשלטים. כה לחי, בחיי.

בתום עונת 2011/12, עת הוביל את מכבי אשדוד לגמר הפיינל פור בליגת קזינו, ניצח מאירק'ה רב הרושם בתחרות 'חביב נולד' בכדורסלע-האתר ובכך הפך לחביב הסיפרה.

 
 
 
 
Powered By Art-Up