בילי פרסטון
תאריך לידה: 02/09/1946
תאריך פטירה: 06/06/2006


בואו נשחק משחק. תזרקו שם של איזה אליל זמרה שתבחרו, כל אחד שהיה שם דבר במוזיקה בסיקסטיז העליזות ובסבנטיז הצוהלות של המאה העשרים. לא רק אלילים, גם להקות משתתפות במשחק.

מתוך חמישה שמות שזרקתם, סבירות גבוהה שעם ארבעה לפחות ניגן בילי פרסטון.

כי כזה היה החבוב בעל תסרוקת האפרו החיננית, פרילנסר מוכשר ביותר. קלידן בעל אצבעות זהב, שפשוט עבד עם כל המי ומי במוזיקה.

שמות? הביטלס (עם כולם ביחד וכמעט כל אחד לחוד), מייקל ג'קסון ואחיו, ריצ'רד הקטן, ריי צ'ארלס, האבנים המתגלגלות, ניקי הופקינס, אריק קלפטון, בוב דילן ועוד רבים וטובים.

יהיו שיאמרו שזה היה צפוי, שאתה לא יכול לגדול אחרת אם כבר מגיל שלוש אמא מושיבה אותך על יד הפסנתר ומנגנת. ייתכן שהם צודקים, לא ניסיתי.

אבל כך או אחרת, אחרת או כך, הבחור גדל וכבר בגיל 10 התחיל להופיע, ובגיל 19 כבר היה לו אלבום בכורה. זה נאה כרפאל, אין ספק.

החבוב גם פיתח קריירת משחק קטנה שכללה השתתפות בסרט בגיל 12, אבל מה שהכניס אותו לספרי ההיסטוריה ולחלקת ההנצחה שלנו זו יכולת הנגינה המופלאה שלו. פרסטון הוא אחד משני היחידים שקיבלו קרדיט על אלבום של החיפושיות (אגב, מכל האמנים שלצדם
ניגן, עם החיפושיות הוא היה בקשר הכי קרוב והיו שכינו אותו "החיפושית החמישית").

הרבה להיטים תרם אליל הקלידים הזה לעולמנו, שניים מתוכם "Will It Go 'Round In Circles" ו-"Nothing From Nothing" גם הגיעו למקום הראשון במצעד השירים האמריקאי.

כבוד גדול, מה יש לומר.

בריאותו של פרסטון הידרדרה מסיבות כאלה ואחרות, ובשנת 2006 שבק חיים. לכבוד הוא לנו לצרף אותו לחלקת ההנצחה בכדורסלע-האתר. רבים וטובים מחבריו כבר נמצאים פה. משעמם לא יהיה להם, זה בטוח.

 
 
 
 
Powered By Art-Up