דורון פרקינס - ברך ימין
תאריך לידה: 06/05/1983


איזה סיפור. חבוב שהגיע לכאן בקטן, עלה לגדולה ונפל על הפרקט בקול זעקה.

סגנון המשחק של החבוב המדופלם כמעט הזמין מראש פציעה משמעותית, והוא אכן נפצע בסופו של דבר. כזר הדין: קרע בשתי רצועות ובמיניסקוס בברך ימין במהלך הרבע הראשון של משחק בין מכבי ת"א לקאחה לבוראל ויטוריה ב-29 במרץ 2011.

זה היה משחק מספר 3 ברבע גמר היורוליג ומכבי ניצחה בו 60:81. סתם ככה, בשביל הטריוויה. נכון לזמן כתיבת הפרופילון, סוף ינואר 2012, פרקינס עדיין לא שב לשחק על אף שנפוצו שמועות וידיעות רבות על קבוצות שמעוניינות בו מיד ברגע בו יעמוד על הרגליים וישוב לכושר משחק.

האיש אליל רב רושם, מה נאמר ומה נגיד. עוצמתו הפיזית, גוש מוצק של שרירים וחתוליות קפיצית בגובה של קצת פחות מ-1.90, נעלמת כשהוא מתראיין ועושה זאת כמעט בעדינות. כמעט בתמימות. בנוסף, יש לומר כי לחיו מצולקת בדומה לדייויד ת'רדקיל, השריף האהוד עלינו בכל הזמנים, אפילו יותר משריף גוד-מן מהתוכנית לאנגלית בטלוויזיה הלימודית אי-אז בימים.

איזה חיה הוא דורון פרקינס על המגרש, יאאא אולוהייים!

לפני פציעתו היה אחד הריבאונדרים הטובים מבין הרכזים ביורוליג אם לא הטוב שבהם. שומר אדיר, פייטר גדול, פנתר על המגרש. אחד שלא חושש ממגע כלל, קופץ פעם ראשונה וגם פעם שנייה לריבאונד אם צריך, עולה לחסום שחקן גבוה ממנו בראש וגם מצליח. הופך כדור תועה לאסיסט מדהים שמתורגם לשלשה של דייויד בלו או אחר. לעיתים גם הצגה של איש אחד בהגנה

פרקינס עשה שתי עונות במכבי, הראשונה תחת רבי פנחס הגרשוני והשנייה תחת מאמננו העולה. תחת בלאט התפקיד שלו גדל והיה ממשי יותר, משפיע יותר. הוא היה חלק מטריו הגנתי שהורכב גם מג'רמי "סרינה" פארגו וצ'אק-באז "לייטייר" אידסון, והפעיל לחץ אדיר על שחקני היריבות. הלחץ עבד במקרים רבים, השחקנים שממול איבדו את הראש ואת הכדור ומכבי ת"א התעופפה ליתרון דו-ספרתי כבר בתום הרבע הראשון בחלק גדול מהמשחקים

במקור, פרקינס מאלסקה. לא נבחר בדראפט, התגלגל לאירופה, שיחק בבלגיה, בגרמניה, ואחר כך גם במכבי חיפה. בעונה שלו שם הקבוצה הגיעה לגמר הפיינל פור והפסידה 85-72. פרקינס קלע 25 נקודות במשחק ההוא, סחט 18 עבירות ודייק ב-18 מתוך 24 זריקות עונשין. נתונים נדירים. הוא הוסיף גם 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים וכל זה ב-30 דקות

באותה עונה חיפה הגיעה גם לגמר הגביע, אבל פרקינס החמיץ אותו בגלל פציעה, כאילו ידע שיום אחד יופיע כחסר מזל בלינק החדש 'בית הלוחם'. חיפה הפסידה בנקודה להפועל חולון מאותו סל אדיר של בריאן טולברט שסיים עם 21 נקודות במשחק, שתיים פחות מ'חביב נולד' פוטנציאלי בדמות לואיס פלורס.

יהיה מה שיהיה, פרקינס שבה את לבנו במשחק אמיץ וחסר מורא, ואפילו ביד הלא לגמרי חדה שלו משלוש ובמסירות המוזרות שחרר מפעם לפעם והסתיימו ביציאת הכדור לחוץ סתם ככה בגלל אי הבנה עם חבר לקבוצה. הוא הראה דוגמה לאחרים במסירות ובהקרבה שלו, וכל שנותר כרגע הוא לאחל לו לחזור למגרשים במהירות האפשרית ולקוות שמה שהבטיח לעצמו יתממש: "אחזור טוב יותר מאשר לפני שנפצעתי".

 
 
 
 
Powered By Art-Up