שון ליווינגסטון - ברך שמאל
תאריך לידה: 11/09/1985


טוב. זה הולך לכאוב לכולנו.

שון ליווינגסטון הוא תמציתו, תזקיקו ותכליתו של "בית הלוחם". שחקן שעבר פציעה מסיימת קריירה, לא אמר נואש ועדיין מרחף בין טבעות.

רכז ארוך איברים - 2.01, מוטת ידיים של אלבטרוס בוגר (2.11), הכל בליווי סמל מסחרי מפואר בדמות תספורת אפרו.

החל מרגע שהפציע בתודעת עכברי הכדורסל האמריקאים, לאחר שנבחר כ-MVP של אולסטאר התיכונים, הושווה למג'יק ג'ונסון בזכות הגובה, הגמישות והנטייה למסירות מפתיעות.

ליווינגסטון גדל באילינוי, דילג על הקולג' ונבחר רביעי בדראפט 2004 על ידי הקליפרס. כפי שכל דרדק בר דעת יודע, להיבחר על ידי הקליפרס בדראפט זה כמו לאכול שווארמה אחרי ששתית ליטר שוקו - שום דבר טוב ויציב לא ייצא מזה.

בעונתו הראשונה בצד הלא נכון של עיר המלאכים ליווינגסטון הצעיר ראה הרבה ספסל, ובעונתו השנייה תפס כבר מקום של קבע ברוטציה, למרות פציעה בברך שהשביתה אותו לחצי עונה. היו רופאים שאמרו לו לפרוש מחשש לפציעה חוזרת. הוא היה נחוש לחזור.

בפתיחת העונה השלישית שלו בליגה הבחור כבר פתח ברוב המשחקים ונתן עונת קריירה: כ-10 נקודות ו-5 אסיסטים ב-30 דקות למשחק.

העתיד נראה ורוד עבור שון ליווינגסטון האלבטרוס (נחסוך לנשיא תביעה מריצ'ארד באך, כן?), עד המשחק ה54 בעונה נגד שארלוט (זהירות! תמונות קשות).

ליווינגסטון קרע את כל הרצועות בברך (ACL, ,PCL ,MCL,מיניסקוס), ניתץ את הפיקה ושבר עוד כמה עצמות בסביבה. לאגן רציני.

מפה לשם, מתוך 246 משחקים בשלוש העונות הראשונות שלו בליגה הוא פספס 101 בגלל פציעות, סיים חוזה בקליפרס ונראה כמו שחקן גמור לגמרי.

עוד לא.

ליווינגסטון לא הרים ידיים ואחרי כמעט שנתיים חתם שוב על חוזה מקצועני. בעונות הבאות הוא הסתובב במיאמי, אוקלהומה סיטי וממפיס מבלי להשאיר חותם.

שוב נראה היה שהקריירה לקראת סיום, אבל לא איש נחוש כמוהו ייעלם אל תהום הנשייה ובאר השכחה. לקראת סוף 2009/10 הוא חתם על חוזה קצר בוויזארדס, לקח את הצ'אנס בשתי ידיים ושחזר את הנתונים מעונת השיא שלו.

בתחילת העונה שאחריה הוא עבר לשארלוט ואחר כך למילווקי והוא שחקן בכיר ברוטציית הגארדים. במשך עונה ורבע לא הפסיד משחק (טפו טפו טפו). בגזרת הסמל המסחרי: הוא הוריד את האפרו אבל הצטייד במגני ברכיים בעובי של בונקר במקום.

עומד כרגע (אמצע פברואר 2012) על ממוצעי קריירה של 7.1 נקודות למשחק ויחס אסיסטים/איבודים של 1.6/3.6. וזה נאה.

יידעו זאת נתיני כדורסלע באשר הם: גם שחקן ששיחק 193 משחקים מתוך 492 אפשריים בשש עונותיו הראשונות בליגה - גם הוא יכול!

(נכתב על ידי איתמר קרמר)

 
 
 
 
Powered By Art-Up