רובין גיב
תאריך לידה: 22/12/1949
תאריך פטירה: 20/05/2012


חודש מאי 2012 לא היה חודש קל לחובבי המוזיקה בעולם. ב-17 בחודש הלכה לעולמה דונה סאמר, ובדיוק שלושה ימים אחריה פינה את הבמה רובין גיב, אחד משלישיית הבי ג'יז, וכל זה שלושה חודשים בלבד אחרי מותה של וויטני יוסטון, אלילה בפני עצמה.

אחיו התאום של רובין, מוריס, היה הצלע השנייה במשולש הבי ג'יז, והוא נמצא כאן בחלקת לזכרם מוזיקה בדיוק שתי שורות מעל רובין.

מלבד השלישיה הזו היה עוד אח במשפחת גיב, אנדי, שניהל קריירת סולו ומת ממנת יתר של סמים, (סיבת המוות הנפוצה ביותר בין חברי הלינק המכובד הזה). גם הוא יונצח בקרוב.

חוץ מקריירה מוצלחת ופרסי מוזיקה כהנה וכשמה קיבלו האחים גם תואר אבירות מהנסיך צ'ארלס, וזה בהחלט נאה כרפאל וגם יפה כהלל. בכלל, הלהקה הזו היתה כל כך מוצלחת שבמשך שנים רבות חשבו אנשים רבים שזו בעצם להקת הביטלס, שעשתה טריק נחמד ומעניין והוציאה אלבומים תחת שם אחר. זו לא היתה האמת, אבל זה בהחלט נותן פרופורציה למי שמשום מה לא שמע על הבי ג'יז, להבין כמה גדולים הם היו.

אבל למה להזדקק להשוואות כאלה ואחרות? קליק קטן אחד ואתם נמצאים בצינור המוזיקה הענקי, מאזינים ללהיטים כמו "Stayin' Alive" או "How Deep Is Your Love". עוד להיטים מומלצים של הלהקה הם "Tragedy ,"Too Much Heaven" ומשם והלאה מומלץ להתגלגל הלאה, ההנאה מובטחת.

נרצה גם גם לזכור את להיט הסולו האייטיזי שלו juliet, כן?

כך או אחרת, אחרת או כך, בשנת 2007 זיכה אותנו רובין גיב בביקור אלילי במיוחד, עת התארח בהופעה של אביב גפן בתל אביב-הכרך. הצופים שנכחו בהופעה ההיא לא ישכחו אותו לעולם, וכמותם גם אנחנו, בני העם ובנותיו וכלל נתיני הסיפרה.

 
 
 
 
Powered By Art-Up