דרור פחימה
תאריך לידה: 02/07/1972
תאריך פטירה: 06/11/2012


דרור, 2.02 מ', הלך לעולמו בגיל 40 בלבד. הוא היה שחקן פנים אשר החל את דרכו בהפועל גליל עליון, והיה חלק מהפועל תל אביב בשנות התשעים. זו היתה התקופה בה שיחקו שם תומר שטייינהאור, שמעון אמסלם, עפר פליישר, שמעון אמסלם, ליאור ארדיטי, עמי נאווי, דייויד ת'רדקיל ועוד. לאחר מכן עבר לגבעתיים בה קלע 59 נקודות מתוך 67 נקודות הרשומות על שמו בליגת העל בסך הכל. בהמשך עבר ללאומית ובשנותיו האחרונות שיחק במכבי גדרה.

הוא היה חלק מהפועל ת"א כאשר זו זכתה בגביע המדינה ב-1993 תחת הדרכתו של רלף קליין. אחד משחקני הקבוצה אז, תומר שטיינהאור, אמר לאחר מותו של פחימה: "עברו הרבה שנים מאז ששיחקנו יחד אך זה עדיין מזעזע אותנו. זה מאוד מצער, דרור הוא בחור שעדיין שיחק כדורסל בגיל 40 והיה ממש באמצע החיים. יש הרבה זיכרונות ממנו, הוא היה חלק מהקבוצה של הפועל בשיא פריחתה באמצע שנות ה-90, אז היה בחור צעיר, חזק מאוד, צנוע ושקט שעבד קשה באימונים, אתלט עם הרבה מוטיבציה. דרור זכור לנו מאוד לטובה ואנחנו בהלם".

בשלב מסוים מצא פחימה עצמו יותר ויותר בסביבות הים. הוא החל לדוג ולצלול, כשהוא משתתף בשורה של קורסים בתחום הצלילה. באחד מסופי השבוע בהם נסע עם חבריו לצלילה לילית בתל אביב מצא את מותו בעקבות דום לב בשעת השהייה מתחת למים.

 
 
 
 
Powered By Art-Up