מייקל קנדי
תאריך לידה: 07/02/1964

חביב הסיפרה

בתחילת דרכנו נע במגרשי הליגה אחיו של אנדרו קנדי, המפורסם והמעוטר ממנו. הוא היה גבוה ומאסיבי יותר ובניגוד לאנדרו שהעדיף את הזריקה מחצי מרחק, מייקל הלך עד לחישוק. הוא היה ריבאונדר מצוין אבל מבחינת סיפרה בסלע, הוא היה קודם כל, מעל לכל ומעבר לכל דבר אחר בעולם הזה, מלך ההטבעות.

מלך ההטבעות? לא היתה קטגוריה כזו בארץ עד שהרימה הסיפרה את הכפפה הוירטואלית, וייסדה טבלת הטבעות. השמועה פשטה בין כל הזרים בליגה ואף אחד כבר לא הסתפק בליי-אפ קליל. כולם היו עסוקים בדאנקים כוחניים ומלאי עוצמה. היינו שקועים ועסוקים לא מעט בתחרות זו, התפעלנו מהדאנקים הכוחניים של זרי הליגה וזו גם הסיבה לכך שמייקל קנדי הוזכר לא מעט בסיפרה. שימו לב לטבלת ההופעות בכל הזמנים כשיזדמן לכם, ותראו בעצמכם. יכולתו ושיאיו היו כל כך מרשימים וזכורים, שגם שנים רבות לאחר מכן עדיין הושווה כל דאנקיסט חדש שעשה פה רושם ודאווין למייקל קנדי הגדול. את הימים הטובים יותר שלו עשה במכבי ראשל"צ.

אחר כך עזב, הסתובב ונחת כאן שוב, הפעם עם הפועל חיפה ובחלק מהזמן שיחק שם לצד אחד מחביבי הסיפרה, החתול הנורא דניס וויליאמס. אהבתנו שפעה בלי קץ, אבל את האכזבה היה קשה להסתיר. השנים עשו את שלהן: דניס היה עדיין חתול, מייקל עדיין דאנקיסט שחבל"ז, אבל עם הזמן התבגרנו ולמדנו שכדורסל משחקים כקבוצה. והפועל חיפה היתה המון דברים, אבל לא קבוצה. היום, ככל הידוע, היא אפילו לא קיימת. היום הוא יום-הולדתך, זר חביב. אמנם חלפו השנים והזיכרונות ממך הולכים ומטשטשים עם הזמן, אבל לא נשכח לעולם את השחקן הראשון שלימד אותנו שבוע אחר שבוע מהו דאנק ואיך מבצעים אותו הכי מרשים שאפשר. תן איזה דאנק מהדהד לראווה, לזכר הימים ההם. ומזל"ט.

 
 
 
 
Powered By Art-Up