נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: ספר, יואב - העביר דף

תאור
 

אייכה, יואב? לאן נעלמת? הקורא אתה ספר ארוך במיוחד ושכחת להודיע? או שמא מגלח אתה מחלפותיך אצל הספר? או אולי מבקר ארוכות וממושכות בספאר(י)?


שחקן על הכיפ-כיפ-כיפאק היה יואב, עת חרך רשתות בשלשות ממרומי גובהו הרם (2.07, טוענים המפריזים). אולי הראשון בדור הגבוהים האתלטים האמיתיים שהנפיק הכדורסל הישראלי. גדל בהפועל חולון, טעם גם ממנעמי רעננה העיר, אבל את הפריצה הגדולה עשה בגליל. האבטיפוס של שרון ששון עבר למכבי ת"א בשיא אונו הכדורסלני, נתן פה ושם כמה דקות נאות כשהלוגו של "עלית" מעטר את ביטנו, ואז נפצע.


אף אחד לא באמת סגור מה היה שם בפציעה המסתורית הזו - מולי קצורין האלמותי אף זרק משהו על "בעיה מוטיבציונית" - אבל כנראה שזה הספיק לספר כדי לסגור את פרק הכדורסל בחייו.



פוף. כן, בדיוק כך נעלם האיש מנוף הכדורסל המקומי. ולא מדובר בעוד שחקן – לא ולא – האיש נמחק מהתודעה הציבורית כשרשמית הוא עדיין שחקן מכבי. הודעת פרישה רשמית במסיבת עיתונאים? באי-מייל? SMS? יונת דואר? אולי, יום אחד. באותו יום שהגיהינום יקפא, כנראה.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
ספר, יואב - העביר דף
סוכר, אבי - מהיר, ברם אינו יוגוסלבי
סילבר, לו - הייתי
סלווין, לייני - תומכת בריצ'רד צ'ייני
סימס, ווילי - ספק אם זוכר את האחים נניקשווילי
סגל, חן - טובה הינה, אכן כי כן
סואץ-קרני, ליעד - יש לה יד-יד
סביר, שאול - אצלו כל פאול זה פאול
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up