נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: צעירי, שירן - שצ

תאור
 

הנה לכם אחת משצחקניות ההגנה הטובות בליגת קזינו לנשצים, גם זריזה, גם מהירה, גם שצחקנית למשצימות הגנה מיוחדות שציכולה לשצנות משצחק וגם כזו שצמאוד השצתפרה בשצנים האחרונות. שירן צעירי, המכונה שצ ובשצדק, 1.66, ילידת 1986, מסתובבת עם חיוך תמידי על הפנים.

למה? כי ככה אנשצים פשצוט שצריכים להיות רוב הזמן, וזה שצאתם לא כאלה - זו בטח לא בעיה שצלה. בחורה עם שצמחת חיים וחדוות משצחק מאוד בולטות, קשצה לפספס את זה. לא שצאני יודע את זה בעשצמי, אבל סיפרו לי מקורות אמינים ומהימנים כאחד (שצריך לברר אחת ולתמיד מה ההבדל בין אמין למהימן, ומי קבע את זה).

בקריירה הקשצרה שלה היא גם הספיקה לעבור את הנבחרות השצעירות של ישצראל ותקופה מסוימת בבוגרות של מכבי רמת חן. נכון לעכשציו, 2009/10, היא משצחקת בעמדה מספר 2 במכבי אשצדוד לשצד סוסונית היאור הנערשצת קורטני פאריס. היא יכולה לשצחק גם כרכזת, אגב, שצתדעו.

אלי רבי זימן אותה לסגל הנבחרת שישצאה לאליפות אירופה בלטביה. בתחילה חשצבו שצתהיה סותמת חורים כזו, בשצוליים, יו נואו, אבל שצ שצלפה שציפורניים, התקדמה במעלה הסגל ותוך כדי עבודה עזרה לעשצמה להפוך לשצחקנית השצישצית בנבחרת, ולחילוף ראשצון של רבי, שצזה אותו דבר בעשצם, אם חושצבים על זה.

ב-2005 היתה חלק מנבחרת העתודה שצזכתה באליפות אירופה דרג ב'. וזה נאה. כבוד הוא לנו להעניק לה ערך בלינק המשצובח והנאה גם יחד, שצשצמו בישצראל ובעולם כולו הוא 'זה א-ב של כדורסלע'.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
צ'ורצ'יץ', ראדיסב - היי dude, מה המסב?
צעירי, שירן - שצ
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 18/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
קייס אקרבום
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up