נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: זייגר-זוהר, אילן - לא שיחק מעולם במילאן

תאור
 

זייגר-זוהר, יליד 1939, הוא מאנשי הפועל ת"א בשנות השישים. שנים שבהן מכבי ת"א לא היתה עד כדי דומיננטית והתארים נחלקו בין הקבוצות. ארבע אליפויות היו לו בין 1960 ל-1966 ובין לבין גם גביע מדינה אחד. יאאא אולוהייים! של רזומה, לא?


את כל הפרטים, כולל סיפור חייו, הבעיות בלב, המשחק לצד אריק איינשטיין בקבוצת הילדים של הפועל ת"א, השנים היפות אצל רוזין בקבוצה הבוגרת, הירידה לליגה השנייה אל הפועל אשדות יעקב/אפיקים והעלייה לליגה הראשונה וכך הלאה והלאה, כהנה וכשמה, תוכלו למצוא כאן.


וכן, גם אזכור לסיפור ההוא על ה-FBI שעצר אותו ומצא בתיקו עשרה קילוגרם הירואין אחרי שעזב את הארץ לטובת ארצות הברית. סיפור שעקבותיו ישב חמש שנים בכלא האמריקאי ועוד חודשיים בישראל, לפני שנוכה שליש מעונשו בשל התנהגות טובה.



האירוע ההוא מנע כנראה מזייגר להתערות מחדש בתפקידים בכדורסל שלנו, על אף שמאוד רצה לאמן לאורך כל השנים. גם בגילו המאוחר הוא שמר על ערנות וקירבה לנושא ומקפיד לשמור על כושר גופני.


זייגר אוהב לדבר. הוא מסוגל להפליג בשבחי הסיפורים מהימים ההם שעות על גבי שעות אם רק יתנו לו. תנו לו – וזה יקרה גם לכם.


היו לו עשר עונות בליגה, שמונה מהן בהפועל ת"א. הוא רשם 83 הופעות במדי נבחרת ישראל וקלע בהן 504 נקודות (6.7 נקודות במשחק). היו לו גם 2,020 נקודות ב-186 משחקי ליגה (10.8).


בהפועל ת"א יש לו 1,584 נקודות שמדרגות אותו במקום ה-13 בין קלעי כל הזמנים של המועדון, שלב אחד מעל דייויד ת'רדקיל האלילי ומתחת לארז לוסטיג.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
זיסמן, שמוליק - חבר של מולי ק.?
זאבי, שרון - הנה גם היא, באיחורון
זלנבבא, אנדריי - אין קשר לסימונס, טריי
זלץ, טל - עדיף ערסל על כדורסל
זנו, גיא - עוד לא אמר די
זלוטיקמן, חיים - בכפיים, בכפיים תנו לו קצב בידיים
זייגר-זוהר, אילן - לא שיחק מעולם במילאן
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up