נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: דורסמן, מיקי - שמע על פלאח, שיקי

תאור
 

אחד המאמנים היחידים שזכה באליפות מחוץ למכבי ת"א, מיקי דורסמן היה ונותר חידה. הוא לקח אליפות כמאמן-בעלים עם הפועל חולון ב-2008, אבל לא המשיך איתה בעונה שלאחר מכן כיוון שמאס במימון מרבית הפעילות של הקבוצה.


לא רצה שימשיכו להביט עליו כעל המיליונר הבזבזן, יו נואו, שהשיג את התפקיד אך ורק בזכות הכסף. או שבאמת רצה לשמור קצת על החורים בכיסים. או שניהם.


אלא שעבר זמן לא רב, ופתאום הוא צץ כמאמן מכבי ראשל"צ למספר שבועות, לפני שעזב. פשוט רצה לגיטימציה כמאמן מבלי להשקיע. לא עוד מאמן-בעלים.


חלפה העונה ובתום מספר חודשים הוא מצא עצמו בהפועל חולון, אותה קבוצה בה לא רצה להמשיך בזמנו כי לא נמצאו משקיעים. הפעם הוא הגיע כמחליף לעמיר עוזי, מאמן נטו על הנייר, אבל מצא כספים ותקציבים לסייע בחיזוק הקבוצה והצליח להשאיר אותה בליגה אחרי פתיחת עונה חלשה.


יישאר לעוד עונה? אומנם רצה, אבל לא נשאר. בחולון גייסו תקציבים, החתימו שחקנים ופתאום התברר, עוד בטרום עונת 2010/11, שכמעט שלא נותר כסף להחתים זרים. מה עשה דורסמן? החליט שהוא עוזב ופינה את הדרך לעוזרו, דני פרנקו, להפוך למאמן ראשי.



סוג של חידה, נו.


שנים אחורה דורסמן היה עוזרו של פיני גרשון במכבי ראשל"צ. הוא הקים את פרויקט "כוכב עולה" לקידום וטיפוח בני נוער, ניסה את מזלו באימון בקולג'ים קטנים בתקופה בה חי בארצות הברית והתפרסם בעיקר כבעלה של שרי אריסון. מתישהו גם זה נגמר והזוג התגרש.


באיזשהו שלב היה לו ברור שהוא רוצה לאמן ולהצליח. הזכייה באליפות עם הפועל חולון כעולה חדשה, אחרי שהיה גם האיש שהעלה אותה, היא התגשמות חלום.


אהה, ואם כבר מדברים: היתה פעם אחת נוספת שחולון עלתה איתו לליגת קזינו, אבל אז הוחלט להישאר ולשחק עונה נוספת בלאומית מנימוקים כלכליים. אכן כי כן, תוסיפו את זה לשאר הטוויסטים בעלילה שדורסמן מככב בה.


וכך או אחרת, אחרת או כך, דורסמן הביא איתו איזשהו משב רוח אחר, הוא היה שונה בכל מה שעשה. בדרך בה הוא מאמן, בדרך בה הוא מתראיין, בדרך בה הוא מעביר פסקי זמן, בדרך בה הוא חי וחוגג את הרגע ונהנה מהחוויה הגדולה ואפילו בדרך בה הוא לוקח אליפות, עם שני רכזים ישראלים. איש מיוחד מכל זווית בה מביטים עליו.


אבל משהו חסר שם בעקביות, ביציבות, וזו כנראה הסיבה שדורסמן לא הפך למאמן מן השורה לאורך זמן. ערך על שמו בכדורסלע-האתר הוא יקבל בכל מקרה, וזה כבוד והישג בפני עצמו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
דניאל, מוטי - יד מרדכי
דאוסן, ג'ו - אלוף בגיב אנד גו
דלזל, ג'ון - הוסיף המון
דורי, מרב - כשרונה כה רב
דותן, אסף - שורד, עדיין צף
דרוקר, שרון - יוסיף תואר לארון?
דקל, גרשון - שלא כג'ורדן, צלף בלי להוציא לשון
דורון, שי - בשלוש מלים: שחקנית-שחקנית ודי
דגן, עדני - קרוב של תיוס אדני
דדון, יוסי - אין קשר לבילאפס, צ'ונסי
דירקס, קאמיל - לא כל כך טאוויל
דורסמן, מיקי - שמע על פלאח, שיקי
דניאל, שון - נציג שלישי למשפחה בליגה, לא ראשון
דוידי, דרור - חורך כמו להביור
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up